قوانین استفاده از سایت خوشگلترین

کابر گرامی! ضمن تشکر از شما برای انتخاب سایت خوشگلترین برای خرید آنلاین و اینترنتی لوازم آرایشی و مراقبتی خود، لازم دانستیم قوانین و مقررات این سایت را به اطلاع شما برسانیم.

 لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی خوشگلترین به دقت ملاحظه فرمایید.

فروشگاه اینترنتی خوشگلترین تعهد دارد که کلیه سفارشان شما مشتریان عزیز را به دستتان برساند از این رو تمامی سفارشات ثبت شده شما مشتریان عزیز در مدت زمان 6 روز  پردازش و تحویل پست خواهد شد.

ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی خوشگلترین و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی خوشگلترین از سوی کاربر است.

هرگونه تغییر در قوانین و مقررات، نحوه ارسال و یا عودت کالا در صفحات مربوطه اطلاع رسانی خواهند شد پس لازم است پیش از خرید، برای داشتن خریدی مطمئن از هرلحاظ، این صفحات را مطالعه نمایید. ثبت نام در سایت و استفاده از آن به معنی پذیرفتن این قوانین از سوی کاربر است.

 ثبت اطلاعات کاربری توسط هرشخص در فروشگاه اینترنتی خوشگلترین، به منزله تایید اطلاعات از سوی کاربر است و در صورت اشتباه بودن اطلاعات، فروشگاه تعهدی نخواهد داشت.

هرگونه تلاش برای از کار انداختن و از دسترس خارج کردن سایت خوشگلترین غیرقانونی است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

اطلاعات هر محصول آرایشی ، بهداشتی و عطریات در وب ‌سایت فروشگاه اینترنتی خوشگلترین، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب ‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها خوشگلترین  مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین خوشگلترین مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه اینترنتی خوشگلترین ، در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 5 روزکاری پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام، بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی خوشگلترین انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.

 بعد از باز شدن درب محصول و  یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

حفظ حریم خصوصی


هدف خوشگلترین حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور خوشگلترین برای ارائه خدمات خود  نیاز به اطلاعاتی از مشتری دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. این اطلاعات در دیتا بیس خوشگلترین ذخیره می‌شود که موارد امنیتی برای حفاظت از آن توسط خوشگلترین صورت می‌گیرد. خوشگلترین اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند. کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در حساب کاربری گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. خوشگلترین در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید. اطلاعات مندرج در پروفایل‌های شخصی خوشگلترین که از سوی مشتری در این سایت به ثبت ‌میرسد نزد وب‌سایت امانت حساب می‌شود و وب سایت تمامی‌قوانین مربوط به راز داری را برای آن الزامی می‌داند. وب‌سایت به هیچ وجه مجاز به انتشار، خرید و فروش و در اختیار قرار دادن این اطلاعات به غیر را ندارد. تنها به درخواست دستگاه‌های قانونی وب سایت مجاز است اطلاعات مشتریان خود را به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارائه کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت خوشگلترین محفوظ میباشد می باشد و هرگونه کپی برداری و سو استفاده از آن پیگرد قانونی دارد.